Projekt MISP

Vážení rodiče,

od 1.4.2019 budeme zavádět ve třídě „Zajíčků“ program MISP – Aktivizační cvičení ve školkách /masáže děti dětem/.

Aktivizační cvičení ve školkách přináší dětem to, co nám bytostně všem chybí – dotek.

Program MISP je založený na vzájemném respektujícím doteku (děti dětem) a to běžně oblečených dětí - v oblasti zad, hlavy, týla a rukou - pod dohledem dospělé osoby.

Děti se učí jednoduchou sestavu cviků a další doplňkové aktivizační hry, které budou dále s paní učitelkou využívat.

Mnohými vědeckými studiemi je podloženo, že praktikování těchto sestav u dětí snižuje stres a zvyšuje koncentraci při výuce.

Program MISP je bezpečná a účinná forma pro zdravý rozvoj osobnosti dítěte. Přispívá k harmonizaci vztahů jak v kolektivu třídy, tak i v rámci rodiny.

 

Program MISP byl založen v Anglii v roce 2000. Postupně byl ověřen a dnes je praktikován již v 38 zemích celého světa. Zavedení programu MISP ve školkách je možné pouze certifikovaným instruktorem MISP. V naší školce je certifikovaným instruktorem paní učitelka Bára Drahoňovská.

 

Pro více informací o programu MISP navštivte naše webové stránky.

www.misa-cz.com

 

Benefity pro děti:

  • Příležitost naučit se říkat „ano“ a „ne“

  • Pocit, že je individuálně vnímáno a bráno na vědomí

  • Relaxace, snížení hladiny stresu

  • Povzbuzení a rozvoj představivosti

  • Naplnění potřeby kontaktu

  • Vnímání a respektování druhého a jeho potřeb

  • Vnímání svého těla a určení hranic

  • Respekt vůči sobě i ostatním

  • Redukce agresivity


Benefity pro rodiče:

  • Pozitivní činnost, která jim pomůže uklidnit jejich dítě

  • Rodiče přijímají dotek od svých dětí

  • Děti v noci lépe spí

  • Činnost, kterou mohou s dětmi sdílet

  • Zlepšení vztahů mezi sourozenci

  • Nový komunikační nástroj v rodině

  • Změna života – životního stylu

  • Prohloubení důvěry v sebe i k rodičům a sourozencům

  • Propojení celé rodiny

  • Redukce zdravotních problémů

  • Neverbální projev lásky v rodině

  • Změna formy výchovy


Benefity pro učitele:

  • Více harmonie ve třídě

  • Snadnější vedení třídy

  • Lepší koncentrace dětí

  • Pozitivní a účinná výuka

  • Zlepšení důvěry a vztahů učitel – dítě/žák

  • Klidnější a pozornější děti/žáci

  • Vyšší výkonnost během vyučovacího dne

  • Skupinové aktivity – propojení dětí

  • Pocítění pozitivního účinku hormonu oxytocinu

  • Zlepšení komunikace učitel – rodič – dítě/žák


 

 


Vytvořeno 26.3.2019 17:36:29 | přečteno 386x | dana.musilkova
 
 
load